Sok éves tapasztalattal építjük fel az ügyfeleink üzleti céljait támogató, legoptimálisabb marketing (például CRM, kommunikációs, PR, online) , média (például optimalizáció, ártárgyalás, vásárlás és audit), illetve sales (például promóciós, instore és lojalitás-program) stratégiai megoldásait. Segítünk a kivitelezésben, projekt-menedzsmentben, akár a rendszer- vagy kreatív fejlesztésben.

Marketing és média stratégia

Marketing stratégia:

  • Termékfejlesztési tanácsadás
  • Árképzés, konkurencia-elemzés, piackutatás
  • Éves marketingmix tervezése, kialakítása
  • Teljes marketing-kommunikációs kampánymenedzsment
  • Branding: pozicionálás & fejlesztés

Média stratégia és vásárlás:

  • Üzleti célok szerinti médiastratégia kialakítása
  • Piaci mérőszámokhoz való viszonytérkép megalkotása
  • Transzparens médiavásárlás:
    • optimális alkupozíció és kedvezményszintek meghatározása
    • ártárgyalások lebonyolítása
  • Leadások koordinációja
  • Visszacsatolás: statisztikák és post-buy analízis összeállítása
  • Részletes média-audit

Értékesítés-támogatás

  • Disztribúciós és értékesítési stratégia kialakítása
  • Marketing & Merchandising / Instore eszköztár meghatározása
  • Produkciós koordináció és árkontroll
  • Promóciós mechanizmusok és teljes kampánymenedzsment
  • Lojalitáskampányok (ad hoc vagy hosszú távú)

CRM és Adatbázis marketing / Online eszközök

Egy sajátos, holisztikus szemlélet szerint, az üzleti céloknak megfelelően adatbázis-elemző, fejlesztő és CRM eszközeinkkel alakítjuk ki a leghatékonyabb stratégiát ügyfeleink számára. A rendelkezésre álló adatbázist konszolidáljuk, majd abból lefejlesztjük a legideálisabb forrást az – elsősorban online – hirdetések optimalizációjához, képessé téve azt a programmatic targeting-re. Egy rendszerbe rendezzük, leegyszerűsítjük a többcsatornás kommunikációt és a meglévő vagy potenciális ügyfelekkel való interakciókat – az online, mobil, social media és egyéb CRM (pl. e-DM, call center) felületeken.

További információ:

holistiCRM logo