Sok éves tapasztalattal építjük fel az ügyfeleink üzleti céljait támogató, legoptimálisabb marketing (például CRM, kommunikációs, PR, online) , média (például optimalizáció, ártárgyalás, vásárlás és audit), illetve sales (például promóciós, instore és lojalitás-program) stratégiai megoldásait. Segítünk a kivitelezésben, projekt-menedzsmentben, akár a rendszer- vagy kreatív fejlesztésben.
Marketing és média stratégia
Marketing stratégia:
- Termékfejlesztési tanácsadás
- Árképzés, konkurencia-elemzés, piackutatás
- Éves marketingmix tervezése, kialakítása
- Teljes marketing-kommunikációs kampánymenedzsment
- Branding: pozicionálás & fejlesztés
Média stratégia és vásárlás:
- Üzleti célok szerinti médiastratégia kialakítása
- Piaci mérőszámokhoz való viszonytérkép megalkotása
- Transzparens médiavásárlás:
- optimális alkupozíció és kedvezményszintek meghatározása
- ártárgyalások lebonyolítása
- Leadások koordinációja
- Visszacsatolás: statisztikák és post-buy analízis összeállítása
- Részletes média-audit
Értékesítés-támogatás
- Disztribúciós és értékesítési stratégia kialakítása
- Marketing & Merchandising / Instore eszköztár meghatározása
- Produkciós koordináció és árkontroll
- Promóciós mechanizmusok és teljes kampánymenedzsment
- Lojalitáskampányok (ad hoc vagy hosszú távú)
CRM és Adatbázis marketing / Online eszközök
Egy sajátos, holisztikus szemlélet szerint, az üzleti céloknak megfelelően adatbázis-elemző, fejlesztő és CRM eszközeinkkel alakítjuk ki a leghatékonyabb stratégiát ügyfeleink számára. A rendelkezésre álló adatbázist konszolidáljuk, majd abból lefejlesztjük a legideálisabb forrást az – elsősorban online – hirdetések optimalizációjához, képessé téve azt a programmatic targeting-re. Egy rendszerbe rendezzük, leegyszerűsítjük a többcsatornás kommunikációt és a meglévő vagy potenciális ügyfelekkel való interakciókat – az online, mobil, social media és egyéb CRM (pl. e-DM, call center) felületeken.
További információ: